Saturday, March 12, 2016

NoKu - Noorte kunstnikute klubi.





















Käisime restoranis? kohvikus? klubi...vist,  nimega NoKu, mille nimi on lühendatud 2 sõnast "Noored kunstnikud". See koht on üsna salapärane, sest väljas mööda kõndides ei ole ukse juures mingeid silte ega midagi, mis viitaks sellele, et seal on mingi kohvik, ja asub see teisel korrusel ka, ehk siis ei ole eriti näha,et selles majas mingi koht oleks. Sisse saamiseks peab valima sealt ühe koodi, või siis helistades saab ka sisse?, pole kindel :D, muidu see välisuks on kinni. Ja sel kohal oli hiljuti sünnipäev ja see sai 16.aastaseks!

 Mul sõbranna rääkis, et kunagi see kohvik oli tuntud inimeste ja kunstnike koht, kuhu nad põgenesid teistest ja said olla omaette, ja selleks, et sinna saada olid kaardid, aga kuna kõik hakkasid seal käima ja sinna kuidagi teistele kaarti laenates vist sisse saama, siis muutus see tasapisi rohkem tuntuks. Kas tõsi või mitte, ei tea, võibolla lihtsalt lugu, mis käib suust suhu.
 See koht on midagi ülihuvitavat, sest ma usun, et isegi paljud kohalikud ei tea sellest, näiteks mu tuttav ka, kellele meeldib väljas söömas käia ja erinevates kohtades, kuulis esimest korda sellest kohast.
Söögid on seal üsna lihtsad ja väga maitsvad. Võib-olla alumisele pildile vajutades näeb natuke seda menüüd. Koht, on väga armas ja hubane. Teenindus on ka väga lihtne, sõbralik ja armas. ja seal näeb tihti tuntuid inimesi ja üsna palju näitlejaid käib seal. Minu teada sellel kohal ei ole eriti mingit sotsiaalmeediat ja ja nad ei promo end kuidagi. Nende eripära ongi see, et see on salajane koht, kuhu saab koodiga sisse, ja sellest kohast räägitakse palju - seepärast ei tundu neil reklaami ka vaja olevat. Siin on üks ainuke leht sellest kohast.
Noku klubi facebook
Noku Tripadvisor
Intervjuu Noku omanikuga
Ma tahaksin teada, kui salapärane see koht on ja kas sina oled kuulnud sellest kohast? Vasta siin paremal pool olevale küsitlusele,>>>
Kui olete kuulnud, mingist lahedast kohast ja tahate rohkem teada sellest, või millestki muust, siis kirjutage kommentaaridesse(jee).
Natuke teisest teemast ka, kas keegi veel on saanud selliseid armastuskirju nagu mina? (Kirjutage kommentaaridessse)
Ma tunnen end nii tahetud nüüd. Mis te arvate, kas peaks talle vastama? Kas peaks nõustuma ta pakkumisega? Ma olen ju ikkagi tudeng, vahel on natuke raske kesklinna korteri üüri maksmisega jepp, igatahes peab kaaluma seda pakkumist.







4 comments:

  1. Kui koodiga sisse saab, kuidas koodi üldse saab? :D

    ReplyDelete
  2. No kui mingi suvakas selliseid kirju saadab, ei usu et sa sellesse olukorda tahaksid sattuda, aga kes teab, tavaliselt sellised heateod ei jää vastuteeneta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mis olukorda ma ei tahaks sattuda, mida silmas pead?
      Ma arvan, et see kiri oli automatiseeritud sõnum, vahel harva satuvad sellised asjad facebooki ja emailie ka.

      Delete