Tuesday, March 8, 2016

Caffeine - Parim kohv!




Caffeine on PARIMA kohvi koht! Nende kohvi valik(ülipalju erinevaid maitseid a la piparmündi, mandli jne), teenindus, koha hubasus: Sealne muusika ja atmosfäär on lemmikumad! Muusika on tavaliselt nende oma playlistilt ja arvatavasti Spotifyst aga ei ole leidnud seda, ehk ei ole äkki avalik veel.
 Teenindus on ülisõbralik ja casual, ja saab alati vabalt baristaga juttu rääkida ning näiteks küsida kuidas päev läinud on. Muideks! 10.märtsil 11.00-12.00 saab visiitkaardi vastu neilt M suuruses tasuta kohvi! Üks megalahe asi veel, ja mis mu lemmikomadus nende kohvide juures on see, et nad serveerivad neid kohvisid nii, et kui sa kätte saad siis sa võid neid kohe juua ja need pole põletavalt kuumad. Üldiselt ma kardan natuke kuumi jooke, sest olen enda keele kord põletanud kuuma teega!

Ma armastan nende sotsiaalmeediat ka! Neil on Instagram kuhu nad tihti postitavad ilusaid pilte ja pakkumisi - nii saad olla kursis kõige uuemate ja huvitavamate toimuvatega asjadega seal kohas.
Caffeini ettevõte on Leedu ettevõtte, mida asutasid ühed ettevõtjad 2007 aastal ja nüüd neil on juba 40 kohvikut Läti, Leedu ja Eesti peale kokku!(Eestis on hetkel neid 7tk: 2 tk Tartus ja ülejäänud
Tallinnas) Ma loodan väga, et kunagi tuleb minu kodulinna Pärnusse ka!






Caffeine
Instagram: https://www.instagram.com/caffeine.ee/
Veebileht: www.caffeine.ee
Facebook: https://www.facebook.com/caffeine.eesti/?fref=ts

No comments:

Post a Comment