Friday, February 26, 2016

Millest kirjutada?

Hei, alustan siis vaikselt blogimisega, mis nagu alati, mulle tundub, et kõik alustavad blogijad mainivad seda alguses, samamoodi nagu minulgi - pikka aega olnud mõtetes ning lõpuks otsustasin millestki alustada. Kõige pealt oleks huvitav teada, mida teie minult ootate, millest oleks huvitav lugeda, minu blogis. Kas oleks see midagi fotograafia teemalist? Kas elustiil? Või midagi veel. Kui on mingeid teemasi või küsimusi, millest tahaksite, et arutleksin, või õpetaks midagi või midagi veel, siis andke julgelt teada. Kirjutage kommentaaridesse või instadirecti või facebooki või mujal? kuskil veel? kui saab? Ei tule meelde hetkel.
Ma ise tahaksingi kirjutada kõige rohkem fotograafiast, ettevõtlusest, turundusest, sotsiaalmeediast, erinevatest eesti asjadest alustades Eestis tehtud tatrapallides(mis on jogurtiga toredad) lõpetades mõne idufirmaga nagu näiteks Pipedrive või NULKU disainist. Ma arvan, et sellist kindlat suunda võibolla ei tulegi, kirjutan sellest, mis huvitab ja, mis pähe tuleb, või mis paelub, või mis inspireerib või midagi veel.
Basic info minu kohta- Olen 19 aastane tudeng, õpin ärijuhtimist turundus kallakuga, elan Tallinna kesklinnas, tegelen spordiga ja oma lemmiktööga-fotograafiaga!(+saja asjaga veel) Mul palju hobisid ja ma alati tegelen millegagi! Ma olen hästi aktiivne, mulle meeldib, kui käed ja jalad on tegevust täis ja nö stressisolek- That's just something what keeps me going. Umm that's that! (äkki ma peaks järgmist postitust tegema 50 fakti minust)(ma alustan varsti youtube stuffiga ka).
Siin natuke pilte, mis ma snapchatitan! Minu snap: velacuesta
Snapi on hea mõte lisada mind, kui sind huvitab iga mu samm, tegevus, mõte, inspratsioon ja sa oled räige stalker ja friik. Tegelikult ma postitan iga päev midagi, sest ma armastan pildistada ja filmida!
Aaaaand don't mind the old posts 2012 over there. Yeah, ma vahepeal tegin väikest pausi blogimisest, et inspiratsiooni saada uute postituste jaoks, vist.




Jee,
alina

No comments:

Post a Comment